sobota 9. února 2008

Novinky z Ivao ...

Tak, dneska jsem si zalétl nezvalidovaný leg se vzducholodí na mé cestě k "Orlí frčce". Už to bylo vše v pořádku, výškový i rychlostní limit splněn.
Dále jsem se pokoušel zalétnout "nohu" číslo 5 s větroněm. Cesta je dlouhá 120NM. Termika mi dovolila stoupat do výšky pouze 5500 stop. Tedy, při nejlepší konfiguraci, jsem se posadil do terénu, 80NM od cílového letiště. - Pak jsem to zkusil s Motorovým větroněm "Vivat" a opravdu. V termice není možné stoupat výše než 5500ft - což je proklatě málo.
Chybu jsem nahlásil Tureckému Staffu. Doporučil mi, že tuto část tratě mám přeskočit a pokračovat legem číslo 6. To byl Leg s DHC8-300 (Dash 8)
DHCčko jsem absolutně neznal, takže to byl vzlet na slepo ... nějakym způsobem se mi povedlo ovládnout Autopilota a doletěl jsem v pořádku do cíle. Další noha byla "Heavy". Vzal jsem tedy Boeing 777-300. Zavolal si o povolení, provedl vzlet. Pokračoval do hladiny. Petr mi přes ICQ posílal soubor. Což FSka neustála a spadla. Pokojem padala zoologická a botanická. Naštěstí ve VasFMC zůstalo "viset" pár údajů o trati, takže jsem přibližně věděl, kde jsem. "Naslewoval" jsem se zpět, nahodil a pokračoval jako by se nic nestalo. - Tak uvidíme jestli mi to uznají.
Přistál. Dráhu uvolnil. Přepnul odpovídač do módu S. A hle ? .. Ivap spadl. Vzal s sebou i celou FS.

Další sprcha byla v ostravě. Ostravský řídící vydávající pokyny "pokračujte v kurzu dráhy", "leťte doprava a vy doleva a pak za letadlem na finále.... " Zrosil jsem se co to tam pan věžník dělá .... jakási formace používající zakázané volačky ... uff .... dále bez komentáře
Formace byla nejspíš rozprášena členem staffu (za což mu děkuji).

Pár zajímavých frází ze dneška:
"Oskar bod, vstupte na dráhu 22"
"Leoš Janáček Věž, dobrý den"
"Žádáme povolení z Prahy do Ostravy-Ruzyně"


Tak, toť za dnešek. Letim do postele.

Žádné komentáře: