středa 6. února 2008

Pár hodin na Ivao

Je tomu rok a něco co jsem se poprvé objevil na síti IVAO. Tehdy jsem usedl na Brno - Tuřany tower a snažil se řídit, topící se ve veškerých materiálech k tomu potřebných. Ze začátku mi to moc nešlo. Ale snažil jsem se dál. Postupně jsem z hodnosti S1 dosáhl hodnosti S2.

=>
Měl jsem radost že už nejsem mezi "nejnižšími nováčky", tak jsem řídil dál. Po čase jsem si v Brně získal pár pilotů, kteří mi pravidelně chodili dělat provoz.
(Podotýkám že FRAs byla nastavena následovně. LKTB_TWR - Bez omezení / LKTB_APP -S3 a vyšší ). 3.2.2007 jsem si zkusil Teoretický S3 test. Nečekal jsem žádné zázraky. Ale povedlo se...

Povýšil jsem na hodnost S3 s počtem bodů 75/100 (absolutní minimum).
Poté jsem se začal přihlašovat na pozici LKTB_APP.
Pokusil jsem se o složení teoretické C1 zkoušky, avšak neúspěšně.


Dne 24.3.2007 jsem úspěšně složil Controller 1 teoretickou zkoušku. Ještě mě čekala zkouška praktická.
Už jsem měl odřízeno celkem dost, a tak jsem si řekl že se přesunu do Prahy Ruzyně. Zpočátku jsem začal jako LKPR_GND. Tam jsem se naučil tehdejší pojezdový sysém + Vydávání IFR letového povolení, kterého na LKTB bylo málo.
Další den jsem již řídil na LKPR_TWR, kde jsem se hodně naučil. Avšak Málo.
27.3.2007 jsem se neúspěšně pokusil o C1 Praktickou zkoušku. (72/100).
Chyb tam bylo dost malých, a jedna velká - pustil jsem do vzduchu letadlo, když na druhé Míli na finále bylo jiné - Snížení rozstupu mezi dvěma letadly.
Další pokus byl 18.4.2007. Také neúspěšný. Tady se nenacházela tak hrubá chyba jako při předchozí zkoušce, ale bylo tam hodně malých, způsobených asi nervozitou, protože to dnes s odstupem času absolutně nechápu, jak jsem to mohl udělat. (67/100)
U obou praktických zkoušel mě zkoušel pan MQ. ;-)

Řekl jsem si. Já prostě počkám. Budu řídit na věži, abych nasbíral co nejvíce poznatků a zkušeností. Bylo za tím spoustu nařízených hodin. Přečtených materiálů ... žádná sranda vám řeknu.

Další zkouška se konala 25.9.2007 od 1900Z na LKPR.
Ze zkoušky jsem měl sám radost. Vše šlo hladce, až na nouzový provoz, který jsem "zkopal" a velké množství malých chybiček.

C1 Praktickou zkoušku jsem udělal (76/100)
Povýšil jsem tedy na Rating C1
Zkoušející byl FD. (nynější CZ-DIR)
Po dohodě s FD jsem se s ním začal učit řídit LKPR_APP. Kde působím dodnes.



Když jsem udělal C1 zkoušku, tak jsem se rozhodl, že na IVAO přestoupím úplně. Prozatím jsem "Řídil na IVAO, Létal na Vatsimu". Dne 30.9.2007 jsem zahájil pilotní kariéru na síti IVAO.
Vzhledem k tomu, že jsem působil na Vatsimu, a měl jsem Hodnost Senior First Officer (SFO), tak to nebylo nic těžkého.
Teoretická zkouška (80/100)
=>
Povýšil jsem z hodnosti Second Flight officer na First Flight Officer
Začal jsem létat Divizní VFR Tour se Zlínem 42. Tu jsem před Vánoci dokončil.
Neúspěšně jsem se pokusil o Teoretickou zkoušku na pilotní hodnost sítě IVAO Flight Captain.
Až dne 22.11.2007 se mi povedlo složit Teorii na hodnost FC (75/100).

10.12.2007 jsem složil i zkoušku Praktickou(88/100).

Povýšil jsem na hodnost FC. Tu mám dodnes.
Zkoušející byl BS

Ke dnešnímu dni mám 770 hodin jako ATC, 190 hodin jako Pilot. Tedy 960 hodin na síti IVAO.

Pomalu, ale jistě útočím na následující:
Frčka oceňující "aktivnost" na síti. Zbývá mi cca 40 hodin k získání.

Pilotní Rating Senior Captain. To mám ještě dost času.

ATC Rating Controller 2. Nikam se neženu. C1 mi prozatím stačí!

Pilotní ocenění, za provedení bezpečného přistání za nepříznivého počasí.
Zde se již půl roku snažím najít vhodné místo ve vhodný čas k získání.

Turecká Military Special Operations Tour 2007 - FINISHED

Divizní ocenění. Zde se účastním Celebration tour (prozatím jako ATC).

Divizní ocenění. Masters Of Sky tour. Už jen kvůli tomu vorlovi tam ! ...

Tak, zabil jsem hodinu ICT, a jdu na Dopravu, tam se hezky vyspim ;-)))))))))



Žádné komentáře: